.RFA Tiedostopääte
Tiedostotyyppi 1Revit Family File
Kehittäjä | Autodesk |
Suosio |
|
Kategoria | Data Files |
muodostuu | N / A |
Mikä on RFA-tiedosto?
Datatiedosto, joka voidaan ladata Revitillä, rakennustietomallinnusohjelmalla (BIM) luotuun projektiin; sisältää yhden tai useamman 3D-mallin, joka voidaan tuoda 3D-kohtaukseen; voidaan luoda ja tallentaa Revit Family Editorilla.
Tiedostotyyppi 2Battlefield 1942 -pelipaketti
Kehittäjä | Electronic Arts |
Suosio |
|
Kategoria | Pelitiedostot |
muodostuu | Binaarinen |
.RFA-tiedostoyhdistelmä 2
Battlefield 1942, toisen maailmansodan ensimmäisen persoonan ampujapeli; sisältää pelisisältöä, mukaan lukien kartat, äänen, tekstuurit, 3D-objektit ja muut pelitiedot; käytetään säilönä erityyppisten pelitietojen tallentamiseen.
RFA-tiedostoja käytetään yleisesti pelisisällön muokkaamiseen. Esimerkiksi useat kartanmuokkausohjelmat voivat muokata pelikarttoja RFA-tiedostoissa, jotka sisältävät maaston, esteet, aseet, kutupisteet ja muut karttaobjektit.
RFA-pelin muokkaustiedostot tallennetaan tyypillisesti seuraavaan pelihakemistoon:
\ Battlefield 1942 \ Mods \ bf1942 \ Arkistot \.
RFA tarkoittaa Refractor File Archive. Tätä muotoa käytti Refractor-pelimoottori, jonka on suunnitellut Refraction Games. Digital Illusion CE osti myöhemmin Refraction Games ja moottoria käytettiin Battlefield 1942 -pelissä. Digital Illusion CE on ollut Electronic Artsin tytäryhtiö vuodesta 2004.
Windows |
|