.RAKENNE Tiedostopääte
TiedostotyyppiDieselmoottorin pelin tekstuuritiedosto
Kehittäjä | Virne |
Suosio |
|
Kategoria | Rasterikuvatiedostot |
muodostuu | Binaarinen |
Mikä on TEXTURE-tiedosto?
TEXTURE-tiedosto on rasterikuvan muodossa tallennettu kuvatiedosto, jota käytetään dieselmoottoripeleissä, kuten Ballistics, Flatout, Payday: The Heist ja Payday 2. Se sisältää tekstuurikuvan kohteelle, merkille tai ympäristölle. peli. TEXTURE-tiedostot tallennetaan samassa muodossa kuin .DDS tiedostoja.
Et todennäköisesti näe TEXTURE-tiedostoja, kun pelaat yhtä Diesel-moottorin peleistä. Jos kuitenkin haluat muokata pelattavuutta, voit avata ja muokata TEXTURE-tiedostoja muuttaaksesi pelin kohteiden, merkkien ja ympäristöjen ulkonäköä.
TEXTURE-tiedostoja ei tueta laajalti, mikä vaikeuttaa niiden katselua ja muokkaamista. Koska ne tallennetaan kuitenkin samassa muodossa kuin DDS-tiedostot, voit yksinkertaisesti nimetä ".texture" -laajennuksen uudeksi nimeksi ".dds" ja tarkastella tai muokata tekstuurikuvaa DDS-tiedostona. Jotkut käyttämäsi ohjelmat ovat XnViewMP, Windows Texture Viewer ja Adobe Photoshop, joissa on NVIDIA DDS -laajennus. Kun olet muokannut tiedostoa, nimeä ".dds" -laajennus uudeksi ".texture" ja aseta se takaisin sopivaan hakemistoon.
Windows |
|