SBSAR-tiedosto on Allegorithmic Substance Designer, ohjelma, jonka avulla luodaan materiaaleja 3D-sisältöön, kuten animaatioita, erikoistehosteita ja videopelejä. Se sisältää 3D-materiaalia, kuten betonia, mattoa, lasia, marmoria, terästä, liuskekiveä, rautaa, metallia, puuta ja lasia. SBSAR-tiedostoja käytetään aineen jakamiseen, jonka Substance-käyttäjät ovat tehneet tai jotka ovat ladattavissa Substance Source -tilauksen kanssa.
SBSAR-tiedosto on julkaistu versio .SBS tiedosto. Se on optimoitu tallentamaan vain tarvittavat tiedot varastoitavan aineen renderoimiseksi, eikä sitä voida muokata. Voit julkaista aineen Substance Designer -sovelluksessa, joka luo SBSAR-tiedoston, seuraavasti:
- Valitse SBS-tiedosto Resurssienhallinnassa.
- Napsauta Julkaise-kuvaketta tai napsauta hiiren kakkospainikkeella ja valitse .
- Nimeä arkisto.
- Valitse pakkaus- ja parametrivalotusvaihtoehdot.
- Napauta Ok.
SBSAR-tiedostot voidaan avata useilla ohjelmilla, mukaan lukien Substance Designer, Substance Painter, Unity, Unreal Engine 4, Maya, 3ds Max, Cinema 4D, CATIA ja TouchDesigner.
Voit avata SBSAR-tiedoston Substance Designer -sovelluksessa valitsemalla . Voit lisätä SBSAR-tiedostoja Substance Painter -ohjelmaan valitsemalla , vetämällä ja pudottamalla tiedostot Substance Painterin "Hylly" -ruutuun tai sijoittamalla ne seuraavan hakemiston "materiaalit" -kansioon:
Asiakirjat / Ainemaalari / hylly /
Äskettäin lisättyihin SBSAR-tiedostoihin tallennetut materiaalit ovat sitten käytettävissä Substance Painterin "Hylly" -ruudussa.