.MSH Tiedostopääte
Tiedostotyyppi 1Orbiter 3D -verkkotiedosto
Kehittäjä | Martin Schweiger |
Suosio |
|
Kategoria | 3D-kuvatiedostot |
muodostuu | teksti |
Mikä on MSH-tiedosto?
Orbiter, ilmainen avaruuslennon simulointiohjelma, käyttää omaa 3D-mallin verkkomuotoa; tallentaa sukkulan, aseman tai muun avaruusobjektin kolmiulotteisen rakenteen; käyttää ASCII-tekstin muotoilua ja määrittää kärkipisteet ja verkkoryhmät mallin eri osille sekä tekstuureille (.DDS tiedostot) ja malliin sovellettavat materiaalit.
MSH-tiedostot tallennetaan \ Silmät \ kansio ohjelmiston asennuksesta.
Windows |
|
Tiedostotyyppi 2Godot Engine 3D -verkkotiedosto
Kehittäjä | Godot |
Suosio |
|
Kategoria | 3D-kuvatiedostot |
muodostuu | Binaarinen |
.MSH-tiedostoyhdistelmä 2
MSH-tiedosto on 3D-malli, jonka on luonut Godot Engine, ilmainen ja avoimen lähdekoodin pelimoottori, jota käytetään 2D- ja 3D-pelien luomiseen. Se tallentaa tietoja 3D-mallista omassa muodossaan, joka on samanlainen kuin Wavefront 3D Object -muoto. MSH-tiedostot luodaan, kun käyttäjä tuo OBJ tiedosto Godot Engine -objektina objektina peliä kehitettäessä.
Voit tuoda OBJ-tiedoston Godot Engineen käyttämällä Tuo 3D-mesh -valikkoa tai vetämällä ja pudottamalla siihen kohtausta ja valitsemalla sitten .PÄIVÄT, .GLTFtai GLB mallitiedosto tuodaan Godot Engineen, sovellus luo .SCN tiedosto.
. Godot Engine luo MSH-tiedostoja vain, kun Wavefront 3D OBJ -tiedostot tuodaan projektiin. JosHUOMAUTUS: MSH-tiedostoja käytetään Godot Enginen versiossa 2, mutta ne korvattiin .MESH tiedostot sovelluksen versiossa 3.
Tiedostotyyppi 3Visual Communicator -projektitiedosto
Kehittäjä | N / A |
Suosio |
|
Kategoria | Videotiedostot |
muodostuu | N / A |
.MSH-tiedostoyhdistelmä 3
Visual Communicatorilla luotu elokuvaprojekti; sisältää videoleikkeitä, äänitiedostoja, kuvia ja mukautettuja tekstileikkeitä ja tehosteita; käytetään ammattilaatuisen videon luomiseen; samanlainen kuin Windows Movie Maker Project (.MSWMM tiedosto).
Adobe Systems osti Visual Communicatorin alkuperäisen kehittäjän Serious Magicin vuonna 2006.
Windows |
|