.DDT Tiedostopääte
Tiedostotyyppi 1Jalkapallopäällikkö Säilytä pelaajien tiedostoja
Kehittäjä | Urheilu interaktiivinen |
Suosio |
|
Kategoria | Pelitiedostot |
muodostuu | teksti |
Mikä on DDT-tiedosto?
Football Managerin käyttämä datatiedosto, peli, jossa pelaajat hallitsevat jalkapallojoukkueiden taloutta, luetteloita ja muita näkökohtia; sisältää pelkkätekstiset ohjeet, jotka kuvaavat jalkapalloilijoiden ja joukkueiden tuontia.
DDT-tiedostoja käytetään vakiopelitietokannan laajentamiseen mukautettujen pelaajien säilyttämiseksi ja lataamiseksi joukkueiden luetteloihin.
HUOMAUTUS: Ei-aktiivisten liigojen joukkueiden pelaajat jätetään yleensä pois, kun uusi peli luodaan Football Managerissa. Käytä DDT-tiedostoa näiden soittimien pitämiseen.
Windows |
|
unikko |
|
Tiedostotyyppi 2Kaavion suunnittelijan malli
Kehittäjä | Michael Vinther |
Suosio |
|
Kategoria | Data Files |
muodostuu | Binaarinen |
.DDT-tiedostoyhdistelmä 2
Mallitiedosto, jonka on luonut Diagram Designer, a freeware kaavioeditori, jota käytetään vuokaavioiden ja UML kaaviot; sisältää kaavioobjekteja, yhdistäviä viivoja ja tekstiä.
DDT-tiedostoja käytetään teknisen dokumentaation tallentamiseen olio- ohjelmakoodi, liiketoimintaprosessit ja muut käsitteelliset piirustukset.
Windows |
|
Tiedostotyyppi 3Jill viidakon musiikkitiedostosta
Kehittäjä | eeppinen Games |
Suosio |
|
Kategoria | Äänitiedostot |
muodostuu | Binaarinen |
.DDT-tiedostoyhdistelmä 3
Musiikkitiedosto, jota Jill of the Jungle käyttää, peli, jossa pelaajat hallitsevat Jilliä viidakkoihin perustuvien tasojen kautta; sisältää pelin äänidataa, joka on tallennettu Creative Music Format (CMF) - tiedostoon, joka on pienennetty versio MIDI -muodossa.
DDT-tiedostoja käytetään äänentoistoon pelin aikana.
Windows |
|
Tiedostotyyppi 4Age of Mythology Textures File
Kehittäjä | Microsoft |
Suosio |
|
Kategoria | Rasterikuvatiedostot |
muodostuu | Binaarinen |
.DDT-tiedostoyhdistelmä 4
Age of Mythology (AOM), reaaliaikainen strategiapeli, käyttämä grafiikkatiedosto; tavallisesti niputettuna a .BAARI tiedosto ja sisältää tekstuureja, joita käytetään 3D-pelimalleissa; käytetään teksturoimaan esineitä, kuten sankareita, kuvakkeita, maasto-esineitä ja armeijan yksiköitä.
DDT-tiedostot voidaan purkaa BAR-tiedostosta ja muuntaa a . Bmp muoto käyttämällä AOM Editia, jota kutsutaan myös AOMediksi. Kun ne on purettu, niitä voidaan muokata millä tahansa kuvankäsittelyohjelmalla ja muuttaa sitten takaisin DDT-muotoon AOM Edit -toiminnon avulla.
DDT-tiedostot tukevat useita resoluutioita, mutta kuvan on oltava kahden teho. Esimerkiksi 100x100-tekstuurissa voidaan käyttää kokoja 200x200 ja 400x400, mutta ei 300x300.