.MIND Tiedostopääte
Tiedostotyyppi 1Maya-animaatiotiedosto
Kehittäjä | Autodesk |
Suosio |
|
Kategoria | 3D-kuvatiedostot |
muodostuu | teksti |
Mikä on ANIM-tiedosto?
3D-animaatiotiedosto, jonka on luonut Maya, ammattimainen 3D-mallinnussovellus; tallentaa viittaukset esineisiin ja niiden animaatio-ominaisuuksiin; sisältää avainkehykset, jotka määrittävät animaation ankkurointipisteet; sisältää myös kierrot ja aikajanan.
ANIM-tiedostojen avulla mallintajat voivat luoda sujuvia liikkeitä määrittelemällä useita välikehyksiä avainkehysten välillä, jotka grafiikkamoottori renderoi automaattisesti. Esimerkiksi ihmisen käsivarsi voi liikkua määrittelemällä alkavan avainkehyksen kehykselle 0 ja päättyvän avainkehyksen kehykselle 20.
Windows |
|
Tiedostotyyppi 2Unity-animaatiotiedosto
Kehittäjä | Unity Technologies |
Suosio |
|
Kategoria | 3D-kuvatiedostot |
muodostuu | N / A |
.ANIM-tiedostoyhdistelmät 2
3D-pelikehitystyökalun, Unityn luoma animaatiotiedosto; luotu Unityn animaationäkymässä ja tallentaa animaatioleikkeen; määrittää 3D-peliobjektien liikkuvat osat animaatiokäyrien ja tapahtumien avulla; voidaan komentosarjat käyttää Unity-komentosarjamoottorilla.
Unity-animaationäkymään pääsee valitsemalla
.Windows |
|
unikko |
|
Tiedostotyyppi 3Amiga-animaatiotiedosto
Kehittäjä | Amiga |
Suosio |
|
Kategoria | Videotiedostot |
muodostuu | Binaarinen |
.ANIM-tiedostoyhdistelmät 3
Yksinkertainen animaatiotiedosto luotu Amiga ANIM -muodossa; tallentaa bittikarttakuvakehykset ja deltat, jotka tallentavat muutokset animaation muodostavien kehysten välillä; vanhojen Amiga-tietokoneiden käyttämä.
Amiga ANIM -muoto perustuu Interchange File Formatiin (.IFF tiedostot).
Windows |
|
Tiedostotyyppi 4Vasta-aineanimaatiotiedosto
Kehittäjä | Piilotetut temppelistudiot |
Suosio |
|
Kategoria | 3D-kuvatiedostot |
muodostuu | Binaarinen |
.ANIM-tiedostoyhdistelmät 4
DirectX animaatiotiedosto, jota käyttää vasta-aine, kiskopeli; sisältää 3D-peliobjektien animaatio-ominaisuuksia; käytetään puolustajan valkosolujen, nauhamatojen, virusten ja muiden esineiden animointiin.